Transparantie ...

Het jaarverslag 2018 van onze stichting 'Forum for the future" word goedgekeurd door de Raad van bestuur dd 25 april 2019.

Geachte,

Onze tiende editie was er een in feeststemming! Vandaag zijn we ervan overtuigd dat het congres een vaste afspraak inneemt in de agenda van onze beroepsbeoefenaars en alle belangrijke en relevante actoren uit de sector. Wij zijn dus zeer verheugd om opnieuw van start te gaan met de voorbereidingen van de 11e editie (XI).
Uit het succes van het congres blijkt dat het belangrijk is om netwerkmomenten te organiseren voor partners, sprekers en congresdeelnemers. De statistieken van de laatste editie spreken boekdelen. Wij registreerden de hoogte inschrijvingsgraad, met 4 500 inschrijvingen, en een belangrijke opkomst tijdens de eerste dag van het congres. Daarnaast werken we ook aan de bekendmaking bij de scholen, die een cruciale rol innemen voor de toekomst van het beroep en van onze cliënten.
Het succes van deze editie is uiteraard ook aan u te danken. U begeleidt ons, staat garant voor een professioneel onthaal en de erkenning van de beroepsbeoefenaars. Uw aanwezigheid en deze dynamiek worden sterk gewaardeerd: onderschat zeker niet in welke mate uw inspanningen worden opgemerkt door onze beroepsbeoefenaars.
Na 10 jaar congres wenst het Forum het hele jaar door een medium te zijn. Wij bieden u dan ook de unieke kans om content te verspreiden binnen de grootste economische databank uit België (meer dan 50.000 personen), en hiermee uw zichtbaarheid te verhogen. Dit is een nieuw engagement, een innovatie waarvoor de stichting zich graag inzet.
Transparantie van ondernemingen binnen hun sector is belangrijk, vandaar dat wij ook voor de vierde keer ons jaarverslag publiceren.
Veel leesplezier!

Emmanuel Degrève, Voorzitter

Wenst u dit jaarverslag volledig lezen ?




Mots clés