Bij de afdeling Data Delivery van de Algemene Administratie van de Patrimoniumdocumentatie kunt u via het e-mailadres datadelivery@minfin.fed.be patrimoniale gegevens in bulk aanvragen. Om de aflevering van de aangevraagde producten efficiënter te laten verlopen en om aan alle veiligheids- en privacy normen te voldoen, beginnen we de aangevraagde producten tussen 12 april en 3 mei echter geleidelijk aan te bezorgen via ons digitaal portaal MyMinfin. Vanaf 3 mei ontvangt u alle aangevraagde producten nog uitsluitend via MyMinfin en niet meer per e-mail.
Wat betekent dat voor u?
Welke patrimoniale gegevens kunt u aanvragen?
Waar kunt u terecht voor vragen?
U kunt uw aanvragen nog steeds indienen via het e-mailadres datadelivery@minfin.fed.be.
Vanaf 12 april moet u de afgeleverde producten echter ophalen op myminfin.be.
Daarom vragen we u in uw aanvraag steeds:
Doet u aanvragen in naam van uw onderneming maar heeft u geen toegang tot haar professioneel MyMinfin-portaal? Contacteer de toegangsbeheerder van uw organisatie om de nodige toegang te verkrijgen.
We vragen de toegangsbeheerders voor 12 april de personen in hun organisatie die patrimoniale gegevens aanvragen de rol ‘FOD FIN Patrimoniale Informatie’ toe te kennen in MyMinfin. Hoe u dat doet leest u op loginhulp.be – e-Gov-Rollenbeheer.
De Afdeling Data Delivery is uw ‘uniek contactpunt’ om op grote schaal digitale patrimoniuminformatie, waarvan de AAPD de authentieke bron is, te verkrijgen. Wie welke gegevens kan aanvragen kunt u lezen in onze brochure en in onze productencatalogus.
U kunt al uw vragen over het aanvragen van patrimoniale informatie stellen via het e-mailadres datadelivery@minfin.fed.be.
Bron: FOD Financiën, 12 april 2021