Kent u de digitale corona-assistent al?

Door de impact van de crisis en de vele maatregelen die verschillen qua aard, oorsprong en toepassing, en die worden uitgevaardigd om de coronacrisis het hoofd te bieden, is er een veelheid aan informatie om op te volgen, analyseren, verwerken en toe te passen… En dat in omstandigheden waarin onzekerheid en angst voelbaar aanwezig zijn. Reden te meer om de informatie goed op te volgen, liefst via officiële en betrouwbare bronnen… Via deze bronnen efficiënt en gebruiksvriendelijk specifieke informatie terugvinden is evenzeer belangrijk!



360° -visie


Sinds enkele weken kan u vaststellen in ons e-zine dat wij dagelijks een aantal officiële en betrouwbare bronnen doorzoeken en op basis daarvan uw aandacht vestigen op een selectie artikels en persberichten. We mogen daarbij trouwens ook rekenen op de kennis en expertise van verschillende auteurs die synthese-overzichten aanbieden, analyses en andere belangrijke informatie.

Naast de overvloed aan informatie die we regelmatig moeten opvolgen, is het ook belangrijk om de juiste informatie op het juiste moment te kunnen terugvinden, en er dan op kunnen vertrouwen dat het de meest actuele informatie betreft.


Dat is de reden waarom wij in onze dagelijkse corona-actualiteit continu op zoek gaan naar tools en oplossingen, zoals de rubriek veelgestelde vragen, waar u uw zoektocht kan structureren en op een efficiënte en gebruiksvriendelijke manier informatie kan terugvinden.


COVID-19 Accounton Assistent


In diezelfde logica stellen wij u vandaag een nieuwe tool voor, die op een gecentraliseerde manier actuele, heldere en juridisch correcte informatie biedt aan boekhoudkundige en fiscale professionals.


Wij nodigen u uit om kennis te maken met deze COVID-19 Accounton Assistent, die federale en regionale steunmaatregelen bundelt en continu bijwerkt.


Om de zoektocht zo efficiënt mogelijk te maken in functie van uw concrete vraag, kan u verschillende thema’s selecteren die betrekking hebben op steunmaatregelen.

Binnen elk thema kan u vervolgens de zoekfunctie verfijnen door sleutelwoorden te selecteren. U kan op die manier een diepgaandere zoektocht uitvoeren in de applicatie, totdat u de juiste informatie terugvindt.


Hoe kan u deze applicatie toepassen op uw website?


Zodra men op uw website klikt, verschijnt de digitale assistent, die op dat moment de naam van uw kantoor overneemt, in de rechter benedenhoek van het scherm. Via vraag en antwoord kan vervolgens een conversatie worden gestart. Er wordt expliciet vermeld dat de digitale assistent geen juridisch advies verstrekt.


Interesse?


Stuur dan zeker een mail naar info@accounton.io

De privacy-policy van accounton.io is dan ook van toepassing.


De module wordt vervolgens zeer snel ter beschikking gesteld en is gratis. Bovendien is er geen bijkomende verplichting aan verbonden. Een dertigtal boekhoudkundige en fiscale kantoren hebben de stap reeds gezet!

Mots clés

Articles recommandés

De nieuwe de-minimis verordening

86 innovatieve starters krijgen steun om hun ambitieuze plannen waar te maken

Gewestelijke steun voor migranten die ondernemer willen worden