Nieuw in Billtobox - Augustus 2022

Verandering in facturatie

Vanaf september zullen abonnementen vooraf worden gefactureerd. Met andere woorden: op de eerste van de maand komt de factuur van de komende maand in plaats van de vorige maand.
Door deze wijziging ontvangen actieve gebruikers hun facturen voor de maand augustus en september tegelijkertijd in begin september 2022.


Vermijd twee keer dezelfde factuur te betalen

Wanneer een betaling op het platform is uitgevoerd, maar nog niet bevestigd is door de bank, heb je nu twee manieren om te voorkomen dat je dezelfde factuur twee keer betaalt:

  1. De status Betaling wordt verwerkt verschijnt naast de betreffende documenten.

  2. Een waarschuwingsbericht verschijnt als je een reeds betaalde factuur probeert te betalen.


Ga rechtstreeks naar je archief vanuit je facturenlijst

Vanuit de Aankopen- en Verkopen tabs is er nu een directe link om toegang te krijgen tot je archief.

Image_1224.png


Verwijder gebruikers van je Billtobox-account

Gebruikers voor wie de rol Gebruikers maken en beheren actief is, zullen nu andere gebruikers kunnen verwijderen.

Delete-user-NL.gif


Voeg het bankrekeningnummer toe van je leveranciers uit het Verenigd Koninkrijk

Je kan nu de bankrekening van je klanten uit het Verenigd Koninkrijk toevoegen in het juiste formaat (account number + sort code).

Mots clés